pátek 4. listopadu 2011

Porizkova, Missoni a spol.

"Mluvila jsem s Teresou Missoni i Pavlinou Porizkovou."


Když by mi tohle někdo řekl, pomyslela bych si: "Wow! To je prostě skoro splněný sen." A dotyčnému bych patřičně záviděla.


Díky účasti na přehlídce Fashion for Kids, kterou každoročně pořádá Nadace Terezy Maxové dětem, se mi to tento týden povedlo.


Kupodivu to na mně nezanechalo žádné následky. Myslím tím euforii, něco, z čeho bych nemohla usnout. A přitom jsem si celý život myslela, že moct se potkat s hvězdami takového formátu mě nadosmrti poznamená.


Buď jsem divná, anebo se jen potvrzuje tvrzení, že všichni jsme "jen lidi" a není třeba se z někoho pos... adit na pr*el :)


Pavlína je moc milá, energická, upovídaná. Typický americký přístup typu "nic není problém, musíš se umět pochválit, atd.", řekla bych. A stejně jako Jágr každému tyká.


Snad se mi podaří sehnat fotky (neustále tam pendloval fotograf), to jen kdyby náhodou někdo chtěl namítat, ať to prokážu :)))


P.S.: Tereza je chvilku po porodu jako proutek (fakt by mě zajímalo, co v tom je za čertovinu. snad né genetika), Jakub Prachař má podivně malý nohy a Pyco je úžasnej! :)

1 komentář:

  1. beautiful girls. :)
    Do you like follow each other? Let me know. I´d be glad. Have a nice day. :)

    OdpovědětVymazat